تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ســـــلام 

امـــــــــــــــــروز زیاد روز خوبی نبود . ساعت هفت شروع به خوندن کردم که خیلی دیر بود . 

فــــوتبال هم قوز بالا قوز . کمترین ساعت مطالعم تو این چند روز بود . 

بــــــه برنامه هایی که داشتم به غیر از ریاضی رسیدم . 

ریاضی رو هم میبرم فردا تو زنگ های شیمی میرسونم ( از خوابیدن بهتره ) . 

بارسا بازیشو 2 هیچ برد . و صعود کـــرد نیمه نهایی UCL 2014-15

مامانم و پارسا + مادربزرگم (نن) اومدن . بعد دوهفته مامانبزرگم و پارسا رو دیدم خوشحال شدم . 

البته پارسا هم توی ساعت پایین مطالعم دخیل بود . 

کمــــی دارم احساس بی انگیزگـــی میکنم ولی این احساس به من غلبه نمیکنه . 

مــــــــــــن یه قول بزرگ به خودم دادن . 

حرفایی که تو مدرسه با بچه ها زدیم تو بی انگیزگیم خیلی دخیله . 

اونـــــا منــــو یجورایی ضعیف تر و پایین تر از خودشون میدونن . 

میگن اونا با ساعت مطالعه من میتونن خیلی بهتــــــــر از من کار کنن . 

اونـــــــــا فکـــــــر میکنـــــن مـــــــــن خنگــــــــــــــــــم . 

ولــــــــــی من خنــــگ نیستــــــــم . 

" بــــــزار فکر کنن هالو و خلــــم ، خودم میدونم چقدر باهوشو پــــــــــرم  "

با همت خـــــــــــودم و کمک خــــــــــــدا مـــــــن بهتریـــــن میشم . اینــــو میدونم . 

یــــــــــــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــدا 




  • ۹۴/۰۲/۰۲
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی