تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ساعت 5 عصر

سلام ! 

قبلا از درس زده شده بودم و تو درس بی انگیزه شده بودم 

ولی از زندگی نه . حالم افتضاحه . 

نمیدونم چند وقته مادرم و پارسا رو ندیدم 

بغض داره خفم میکنه . 

چــــــــرا ؟ 

خودمم نمیدونم این چرا برای چی بود همینطوری نوشتم . 

از این خونه خسته شدم . انگار دیواراش میخوان منو بخورن . 

از این شهر خستم . شبیه شـــهر مرده هاست . 

میخوام وقتی تو خیابون راه میرم یه آشنا ببینم . 

میخوام کلی حرف بزنم . نه فقط وقتی لازمه . 

میخوام تفریحی حرف بزنـــم . 

نمیخوام تنهایی تو دوروز دو فصل سریال کمدی ببینم تا شاید وضع اسفبارمو یادم بره . 

میخوام با یکی حرف بزنم و فراموش کنم امتحان هندسه رو گند زدم . 

میخوام با یکی حرف بزنم و از گریه کردن خجالت نکشم . 

نمیخوام درمورد آینده و اینکه یه نفرو دارم که دوستم داره خیالبافی کنم . 

میخوام الان یکی باشــــه . 

میخوام اونقـــدر تنها نباشم که عکسای شخصی دیگرانو ببینم . 

خــــدایــــا شاید این پاک ترین و از ته دل ترین خواسته ام از توئه . 

نجــــــاتـــــــــــــــم بــــــــــــــــــــده 

یــــــــــــا خـــــــــــدا

  • ۹۴/۰۳/۰۱
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی