تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام 

الان از مدرسه اومدم و ناهار خوردم . 

اومدم اینجا که امروزو تا اینجا مرور کنم . 

صبح ساعت 7:17 بیدار شدم . بعنی خیلی دیر . بابام خوابش برده بود منم بیدار نکرد . 

رفتم مدرسه . زنگ اول زیست داشتیم . زاهری(دبیر زیست ) یه ربع درس داد که یهو گفتن پیشرفت تحصیلی تیزهوشان .

از 80 سوال 25 تاشو جواب دادم و رفتم تحویل دادم ( البته قسمت بالارو پر کردم تا جوابش نیاد ) .

بقیشو رفتیم گشتم تو حیاط . 

زنگ زبانم تقریبا پرید . رئیسی ( دبیر زبان ) فقط یه کم سوال حل کرد و تموم شد . 

زنگ سوم چاوش ( دبیر فیزیک ) اومد و برگه ها رو داد که امتحان شدم 10/5 . رسما گند زدم . 

هیچی نخونده بودم . 

اما زنگ آخر جغرافیا پرسید و بچه ها داوطلبانه رفتن بالا و از ما گذشت . خدا عبادالهی ( دبیر جغرافیا ) رو خیر بده اسم نخوند . 

ولی زنگ آخر یه اتفاق مهم افتاد . با صادقی ( همکلاسی ) حرف زدم و حرفاش برام خیلی خوب و مفید بود . 

از این به بعد ساعت مطالعه بالا و حاشیه کم . 

این هفته 7 ساعت 

هفته دیگه 8 

و هفته بعدش 9 ساعت در روز . 

میدونم که میتونم .

الانم میرم بخوابم تا سرحال شم تا 3:30 بلند میشم و شروع میکنم به خوندن . 

دارم سرما میخورم و یکم حالم بده ولی این نباید بهانه ای باشه . پس من میتونم . 

پس تا شب . یـــا عــــلــــی 


  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی