تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ســـلام . 

امـــــــروز تو مـــــدرسه خوب بـــــود . فقـــط زیست درس داد و زبان پرسیـــد . 

چـــاوش ولمون کــــــرد به حال خودمــــون . با علی در مــــورد مغـــز سیــاه حرف زدم . 

شایــــد عمــــــلی شه . بایــــــــد دیــــد چی میشــــــه . 

زنگ آخر هم جغرافیـــا درس داده بود کــه ما رفتیم واســه جشــن تکلیفیــا پکیج زدیم . 

ظهـــر هم حسابی خسته بودم تا اذون مغرب خوابیدم . بیدار شدم نمازو خوندمو نشستم پا درس .

خوندم ولی یکـــم اذیت شدم . یه بـــی انگیـــــــزگــــی در اثــــر کمبـــــود تفــــریح . ساعت 1 تعطیل کـــردم درسو . 

به یــه نکتـــه هم پی بــــردم کــــه باید تقسیـــم کنم روزامـــو . اگه چند روز پشت هم یه درســـو بخونم بی انگیزه میشم . 

نشستـــم آهنگ گوش دادم . وبگــــردی کــــردم و کلـــی ســـرحال شـــدم . 

اون موقـــع مــــردد بــــودم ولـــی حالا مطمئنم که مـــن زحمتمو کشیدم . هر چی شد ، بشه . 

بــــــــــــــــــــا اعتمــــــاد به نفـــــس ، سفـــــــــــــــت میکــــــــــــــــوبـــــم تـــــــــــــــــا تــــــــــــــــــــــه

یــــــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــــدا

  • ۹۴/۰۲/۰۸
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی