تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ســــلام . 

اوضاعم زیاد جالب نـــیست . حس و حال درس ندارم . میترسم . 

از زیست خسته شدم چون تو این سه روز همش زیست بوده . دلم میخواد فیزیک بخونم . شیمی بخونم . 

فــــــردا برگه های هندسه رو میدن احتمالا به شدت میخوره تو پرم و کلکسیون نمره های داغونم تکمیل میشه . 

خدا کنه حداقل زیستو خوب امتحان بدم . برای اون فردا هم فرصت هست . باید فردا 6,7 ساعتی بخونم تا تموم شه . 

از یکشنبه هم می افتم روبار دین و زنددگی . بعدشم ریاضی . بین اینا باید یجوری درسای دیگه مثه فیزیک و شیمی رو هم جا کنم . 

فشـــــار روم خیلی زیـــاده . فشــــار روانی وحشتناک . 

تنها خوشحالی و امیدم اینه که مادرم و پدرم میبینن که اگه برام زحمت کشیدن دارم جوابشو میدم . 

از این به بعد کتابای درسی و کمک درسی رو باید بجوم . 

برای شیمی اول کتابو میخونم ، کتابو فول شدم میرم سراغ مبتکـــران . وقــتــــــ ـتنگـــه . چـــه میشه کرد ولی ... . 

فیزیک رو هم فیزیک پایه رو باید تلاش کنم بزنم . کتاب سیر تا پیاز احمدی زاده هم بگیرم ببینم چطوره . 

ریاضی باید روزی 45 تا تست بزنم . خیلی زیاده . یه چیزی حدود 3 ساعت در روز وقتمو میگیره تا  20 روزه تموم شه . 

امیـــدوارم صادقی بتونه یه منتخبی از تستارو انتخاب کنه که بزنم . مهماشو بگه بهم . 

این سرماخوردگیم شده قوز بالا قوز . یه دقه تب . یه دقه سردرد . یه دقه پا درد . اهههههههههههههههههه . 

خدایا نمیدونم چیکار کنم . خودت کمکم کن . 

یـــــــــــــــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا 


  • ۹۴/۰۱/۲۹
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی