تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام 

امیدوارم همه خوب وسالم باشن . 

من داغونم . سرماخوردگیم خیلی اذیتم کرد . اصلا نتونستم اونقدری که میخواستم بخونم . 

البته بعد از ظهر هم تا 6 خواب بودم یعنی 1ساعت ونیم زیاد خوابیدم . 

فقط تونستم خط ویژه هندسه فصل 3 شو واسه امتحان صبح تموم کنم و 15 تا تست ریاضی آبی بزنم . 

خیلییییی کمه . باید خیلی بیشتر بشه . 

ایشالا فردا میترکونم . امتحانو خوب میدم . میام خونه صد درصد 7 ساعتو میخونم . هر جوری که شده . 

الانم چشام به زور بازه . تازه هنوز قرصامو نخوردم . 

خدا به خیر کنه همه چیزو . 

شبتون خوش . خوب بکپین . ببخشید بخوابین . خودمم همچنین . 

به امید روزی جدید که شبیه روز قبلش نباشه . 

" امــــروز مــن تقصیـــــــــــر دیــــروزمه / فـــــردا چــه بـــی تقصیـــــــــر میسـوزه "


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی