تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام 

امروز یجوری بــــودم کلا . 

از ساعت 1و نیم تا 6 خوابیدم . 7 و نیم درسو استارت زدم ولی همش خوابم میــــومد . 

کاربــــــرد مثلثات که کلا اعصابمو ریخت به هم . نصفه ولش کردم . 

ماتریسو تا ی جاهایی رسوندم . بعد مدرسه میام ماتریسو تموم میکنم . ترکیبیاتم میخونم . 

آموزش ریاضی 2 نشر الگو هم گـــــرفتم خیلی خوبه . 

فــــوتبال هم فقط خستم کرد . زبان هم میپرسه . 

نصفه و نیمه خوندم . 

خیلی بی انگیـــــزه شدم . یه تـــزریق انگیــــزه لازم . 

یــــــــــــــــا خــــــــــــــدا

  • ۹۴/۰۲/۰۷
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی