تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ســـلام 

این آخر هفته رو منوجان بودم . نت داشتم ولی حوصلم نمیشد بیام بنویسم . 

ساعت مطالعم یخورده پایین اومد ولی یه کار خیلی مهم کردم . 

سرعت تست زنی ریاضیمو بردم بالا . توی 90 دقیقه 25 تا تست . 

این برای فصل لگاریتم که بعضی چیزاش طولانیــــه نسبتا خوبه . 

روش کارم اینجوریه که 4 دقیقه هر تست وقت داره . اگه حل کردم که هیجی ولی اگه 3 دقیه شد 

و به جای خاصی نرسیدم پاسخ رو نگاه میکنم . اکثر تستارو هم جواب دادم . 

باید یجوری با کارتم برم کتاب آموزش ریاضی 2 نشر الگو رو بگیرم . 

کتاب ریاضی جامع تجربی خیلی سبز گرفتمم درسنامش ضعیف بود دیگه نمیتونم بگم بازم برام کتاب بگیرن . 

صبح امتحان عربی داریم . یه خلاصه نویسی توپ کردم . تو یه برگه A5 ، چهار پنج تا درسو بستم . 

خدا کنــــــه نمرم فردا خوب بشه . به هر حال ما که سفت میکوبیـــــم تـــــــــا تـــــــــــه . 

یـــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــــــــدا

  • ۹۴/۰۲/۰۵
  • حامهدس ایتزرس

امتحان

تاته

تست

خاطره

زندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی