تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

ســلام . 

امــــــروز بعـــد از چند وقت هیچـــی درس نخـــوندم . همشـــو خواب بودم .

یـــه استـــراحت واســـه نوبت . 

ســـــروین اومــــده بنـــدر و یه مـــدت اینجـــا میمـــــونه . 

ایشالا از فـــــردا شـــروع به خـــوردن زیست و شیمــــی میکنیم تا یه نمـــــره خوب بگیــریم . 

موفـــق و مویـــــد باشیــــم . 

یـــــــــــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــدا 

  • ۹۴/۰۲/۲۱
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی