تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

شــــــــروع

ســــــلام . 

امــــــروز شروعـی برای رسیدن به هدفــه ، رسیدن بـــه اوج . 

من از اینجا میخـــوام بیــــام بالا . 

این بلاگـــ بــــاســـ مـــــاســـــ و خیلی چیزا توش میزارم . 

الان ساعت 2 صبح روز 2شنبــه 24 فروردین 1394 

من با خودم عهدی میبنـــدم . 

مــــن باید به هدفـــــم برســــــم . 

هر روز خاطراطمو ، چیزایـــی که یه روزی ممکنـــه به دردم بخوره 

و یه ســـری چیزا میــــزارم تا خودمو تو کورس نگه دارم . 

با نــــــام و ذکــــر الله شروع میکنم 

یـــــــــــــا خدا 

باید این گام ها اجرا بشـــــــه 

1) من باید عوض باشم 

میسازم از اول، شدیدا مصمم ، دقیق و منظم ،

 یه آدمی میسازم با انگیزه مفصل ، یه آسمونخراش عجیب و بلند تر ، زانو بزنه جلوش گذشتم 

2) با عوض شدن من دنیا هم عوض میشه

نور میبینه این وضعیت تیره تار  ، جون میگیره این شخصیت دیوانه وار 

، راه کوتاهی نیست این قصه میره تا ، دنیا بیاد زیر پام 

3) باید برسم به جایگاهم ، پس  

:

 سفت میکوبم تــــــــــــــــــــــــــــاتــــــــــــــــــــــــــــــــه

  • ۹۴/۰۱/۲۴
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی