تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکشنبه 30 فروردین 1394

سلام . 

امروز خیلی روز خوبی بود . هندسه رو از 10 شدم 8 . فکرشم نمیکردم .

برای امتحان زیست یه دور خوندم . یه کم هم صبح تو مدرسه . فردا فوتبالم هس چه شود . 

ساعت مطالعه رو 6 و7 . 

در مورد ریاضی آبی با صادقی حرف زدم گفت تستارو یکی درمیون بزن . یا زوج یا فردو که این برام عالیه . 

توی 10 روز میشه تمومش کرد . با روزی سه ساعت . 

کتاب رشیدم که نکته های امیری داشت گرفتم و کپی کردم . اول اونو میخونم بعد مبتکران . 

بعد زیست باید واسه دینی هم کلی بخونم . 9 تا درسه . دینی جامع هم باید صبر کنم تا مامان بیــــاد . 

امیـــــدوارم پارسارو هم این هفته بیـــــاره . دلم تنگیــــده . 

فیزیک هم نمیدونم اون فصلایی که فیزیک پایه نداره چکار کنم . یا از رو محوری میخونم یا کتاب پیشو از صادقی میگیرم و کپی میزنم . 

باید کتاب زیست داداش صادقی رو هم بگیرم . کلی نکته توپ توش هست . 

نمازم رو هم شــــــــــــــــروع کردم و تصمیم گرفتم نماز صبحم بخونم وقتی بیدار میشم برم مدرسه . 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دعا میکنم دائما ، خدا کمکم کن خواهشــــا 

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

یــــــــــــــــــــــــا خـــــــــــــــــــــــــدا 


  • ۹۴/۰۱/۳۰
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی