تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

توی مغز سیاهــم

اولیــــــــــن شــــــــعر 

تــــوی مغــز سیــاهـــم فقـــط فکــــر تیرســـت  /  ایـن چشمـــای خامـــوش یه یک نقطـــه خیرســـت
مرگـــو با چشمـــام دیـــدم ، چه رنجا کشیـــدم / خــــودم ولی اینبار ، تقدیـــرو می نویســــــــــم 

ورس

بیا بردارو بــــــــــرو این طالع نحســـــو / کشــش نــــده این بیهـــــــــــوده بحثـــــو 

دیگـــــه نخــــواه ازم تو کوبش نبضـــــو / اینبـــــار خودم میســــــازم همشـــــو از نــــو

هجوم نـــور به ســــرم از ســـر صبــح / ایـــــن مغـــــز سیـــاه برندســــت هر دفعه خب 

  • ۹۴/۰۱/۲۹
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی