تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

تــاتـــه

من واسه این کـــار زاده شدم

از اینجا میخوام به قله برسم

طبقه بندی موضوعی
پیوندها
  • ۰
  • ۰

سلام 

یکی دو روزی نبودم . 

ساعت مطالغمو حفظ کردم . اتفاق خاصی نیفتاده . 

کلی برنامه دارم برای درس خوندن ، گرفتن کتاب و تست زنی و.... 

امتحان هندسه سه شنبه خوب بود از 10 حدود 6،7 میشم . 

روز چهارشنبه تو مدرسه با دبیر شیمی طی مذاکرات 35 در مقابل یکی که داشتیم ایمانی ( دبیر ادبیات ) اومد هر چی رشته بود و پنبه کرد . 

ما امیری ( دبیر شیمی ) دعوا کردیم که جمعه کلاس نیایم ولی ایمانی خیلی راحت ما رو تهدید کرد و همه گفتم میایم . 

جمغه ساهت هفت و نیم تا یازده میریم برای زبان فارسی و شیمی . 

امروزم تست زیست زدم و یه مقداری هم شیمی خوندم . 

از فردا یه برنامه ریزی تووووووووپ میکنم تا برسم به نوک قــــلــــه . 

تا الانم بیدار بودم تست زیست میزدم . یه چند تایی موند ایشالا صبح ساعت 9 بیدار میشم اونارم میزنم . 

*

یا علـــــــــــــــــی 

  • ۹۴/۰۱/۲۷
  • حامهدس ایتزرس

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی